Ryd cache på din computer

Ryd cache på din computer

1. Åben Google Crome 

2. Klik på de tre lorette ikoner øverst i højre hjørne 

3. En ny side Åbnes -> scroll ned af siden -> Klik på "Avanceret" -> Stop når du lander ved nedenstående punkt "Ryd browserdata" og klik på denne

4. Nu åbnes nedenstående boks op. *bemærk tidsinterval kan ændres. Vi anbefaler at de ryder for de sidse 7 dage. Klik nu på knappen "ryd data"  

Du har nu ryddet din cache og kan genindlæse din hjemmeside. 


-----

Benytter du ikke Chrome som browser, så kan du nedenfor finde andre vejledninger til hvordan man rydder sin cache


Internet Explorer:

  1. I Internet Explorer vælger du “Funktioner” og derefter undermenuen “Internet indstillinger”
  2. Under fanebladet “Generelt” klikker du på “Slet filer”
  3. Når du har tømt cacheen så genstartes browseren, og hjemmesiden opdateres

-----

Firefox:

  1. Åben “Indstillinger” og gå under fanen “Privatliv”
  2. Klik på linket “rydde din historik” og vælg “Cache”
  3. Klik nu på “Ryd nu”

-----

Safari:

  1. Klik på “Safari”
  2. Klik på “Indstillinger”
  3. Vælg fanebladet “Anonymitet”
  4. Under “Cookies og andre data fra websider” klikker du på knappen “Fjern alle data fra websteder”
  5. Klik nu på knappen “Fjern nu”
    • Related Articles

    • Ret din mail på iPhone

      Per 18/10 er AWORKs webmail rykket over i et nyt system. Dette betyder ændringer i mailopsætningen og kan resultere i at din nuværende konto skal tilpasses for at den virker på din iPhone: 1. Klik på "indstillinger" og klik på "Mail" 2. Klik på konti ...
    • Hvordan retter du din mail på iPhone eller iPad

      Du kan rette dette ved at gøre følgende: 1. På din enhed vælg "Indstillinger" 2. Under "Indstillinger" vælger du "Mail" 3. Under "Mail" vælger du "Konti" 4. Vælg din AWORK mailkonto på listen over konti 5. I dine kontoindstillinger under "Server til ...
    • Sådan giver du Zoho Assist adgang til din Mac

      Ved opsætning af Sikker mail via fjernstyring på din Mac skal du først tillade Zoho Assist at få adgang til din enhed. Dette gør at en tekniker kan se din skærm og overtage mus og tastatur så du slet ikke behøver gøre noget selv. Dette skal dog kun ...
    • Introduktion til din nye hjemmeside

      Tillykke med din nye hjemmeside. For at komme i gang med at bruge din hjemmeside skal du logge på med det brugernavn og den adgangskode du har fået tilsendt. Er dette bortkommet, så kan du blot skrive til os på support@awork.dk og bede om et nyt ...
    • Introduktion til din nye webshop

      Tillykke med dine nye webshop. For at komme i gang med at bruge din webshop skal du logge på med det brugernavn og den adgangskode du har fået tilsendt. Er dette bortkommet, så kan du blot skrive til os på support@awork.dk og bede om et nyt ...