Jeg modtager ikke mails i Outlook

Jeg modtager ikke mails i Outlook

Trin 1

Log ind med dine oplysninger på webmail.awork.dk/

Hvis du kan se at du har modtaget mails herinde, som du ikke har modtaget i dit mailprogram, kan du nu prøve at opdatere oplysningerne i dit mailprogram:

Trin 2

I Outlook skal du vælge Filer > Kontoindstillinger > Kontoindstillinger.

Trin 3

Markér den mailkonto, du vil ændre, og vælg derefter Rediger.

Trin 4

I vinduet Skift konto skal du opdatere dine oplysninger

Server til indgående post: mail.awork.dk

Server til udgående mail: mail.awork.dk

Trin 5

Test kontoindstillinger for at se om de nye oplysninger stemmer

Hvis du stadig ikke oplever at det går igennem kan du via Flere indstillinger sørge for at følgende stemmer:

Kryptering: SSL (gælder både for indgående og udgående server)

Port (indgående): 993
Port (udgående): 465 

Trin 6

Test igen og din mail er nu indstillet


    • Related Articles

    • Jeg kan ikke sende mails i Outlook

      Trin 1 Log ind med dine oplysninger på webmail.awork.dk Hvis du kan sende mails herinde, som du ikke kan sende i dit mailprogram, kan du nu prøve at opdatere oplysningerne i dit mailprogram: Trin 2 I Outlook skal du ...
    • Jeg modtager ikke mails via min kontakt formular

      Hvis du ikke modtager mails fra kontaktformularen på din hjemmeside, kan dette skyldes SMTP-oplysningerne ikke er korrekt opsat på din side. Typisk sker det når du har skiftet adgangskode på den mail  Du kan gøre følgende for at rette dine ...
    • Jeg modtager ikke mails i Thunderbird

      Trin 1 Log ind med dine oplysninger på https://webmail.awork.dk Trin 2 Hvis du kan se at du har modtaget mails herinde, som du ikke har modtaget i dit mailprogram, kan du nu prøve at opdatere oplysningerne i dit mailprogram: Klik på ...
    • Opsætning af Microsoft Outlook 2016

      Trin 1  Åbn Outlook på din computer og klik på "Filer" i øverste venstre hjørne. Trin 2 Klik på "Tilføj Konto" for at begynde opsætning. Trin 3 Indtast den e-mailadresse, som du vil tilføje og klik på "Forbind". F.eks: minvirksomhed@domæne.dk Trin 4 ...
    • Hvordan finder jeg modtagers certifikat via LDAP (Outlook)?

      Hvis AWORK eller du selv har opsat LDAP-adresseliste i Outlook kan du gemme din modtagers certifikat via Outlook uden at du skal igennem medarbejdersignatur.dk > selvbetjening. Hvis du er i tvivl om du har dette opsat kan du se i dit adressekartotek ...