Opsætning af Microsoft Outlook 2016

Trin 1 

Åbn Outlook på din computer og klik på "Filer" i øverste venstre hjørne.

Trin 2

Klik på "Tilføj Konto" for at begynde opsætning.

Trin 3

Indtast den e-mailadresse, som du vil tilføje og klik på "Forbind".

F.eks: minvirksomhed@domæne.dk

Trin 4

Outlook vil automatisk finde de rigtige serverindstillinger, klik på "Tilslut" for at fortsætte.

Hvis ikke så indtast følgende:

Incoming mail: imap.awork.dk

Outgoing mail: smtp.awork.dk

Trin 5

Indtast din adgangskode. Det er den adgangskode, du også bruger til webmail. Klik på "OK" for at fortsætte.

Trin 6

Klik på "OK" for at afslutte opsætningen.

Trin 7

Din mailadresse er nu sat op, men du skal tilføje endnu en indstilling for at sikre, at alle e-mails bliver leveret til de korrekte mapper.

Klik på "Filer" igen.

Trin 8

Klik på "Kontoindstillinger".

Trin 9

Indtast den konto du lige har installeret og klik på "Skift" i menuen lige over den.

Trin 10

Klik på "Flere Indstillinger..." nederst til højre.

Trin 11

  • Klik på fanen "Avanceret".
  • Indtast "INBOX" med store bogstaver i feltet "Sti til rodmappe".
  • Klik på "OK" for at gemme dine indstillinger.

Trin 12

Klik på "Næste" for at fortsætte.

Outlook vil nu teste dine kontoindstillinger ved at sende en testmail. Klik på "Luk", når testene er færdige.

Trin 13

Klik på "Afslut" for at gå til din indbakke. Du vil nu se, at alle mapperne er på samme niveau som din indbakke.

Fik du besvaret dit spørgsmål? Tusind tak for din feedback! Det betyder meget for os There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os